Τετάρτη 25 Ιουλίου 2018
Νεκρός εντοπίστηκε ορειβάτης στον Όλυμπο
Τραγική κατάληξη είχε για τον έναν από τους δύο αγνοούμενους ορειβάτες στον Όλυμπο η προσπάθεια ανάβασης στην κορυφή του
βουνού, τον Μύτικα. Σύμφωνα με πηγές της Πυροσβεστικής, στο πλαίσιο της επιχείρησης διάσωσης, που στήθηκε τις τελευταίες ώρες από άνδρες της ΕΜΑΚ και της Πυροσβεστικής, διασώστες εντόπισαν νεκρό τον έναν άντρα, ηλικίας 42 ετών, σε δύσβατο σημείο στη θέση «Στεφάνι», όπου το υψόμετρο ξεπερνάει τα 2900 μέτρα. Κατά τις ίδιες πηγές έφερε τραύματα, ενδεχομένως μετά από πτώση.
Αντίθετα, σώος βρέθηκε ο φίλος του, ηλικίας 52 ετών, που μεταφέρθηκε με φορείο στο καταφύγιο «Αποστολίδης». Οι διασώστες αναφέρουν ότι τον εντόπισαν σε ημιλιπόθυμη κατάσταση. Κατά τη διάρκεια της ημέρας θα ολοκληρωθεί η κατάβαση, για να οδηγηθεί σε νοσοκομείο.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες της Πυροσβεστικής, οι δύο Έλληνες ορειβάτες είχαν ξεκινήσει τη Δευτέρα την ανάβασή τους για την κορυφή του Ολύμπου. Στη θέση «Στεφάνι» όμως, φαίνεται να έχασαν τον προσανατολισμό τους, λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν.
Καθώς οι ώρες περνούσαν και οι δυνάμεις τους άρχισαν τους εγκαταλείπουν, ζήτησαν βοήθεια, κι από εκείνη την ώρα ξεκίνησε η επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσής τους, έργο το οποίο δυσχέραινε το δύσβατο της περιοχής.
Πηγή: Ant1news.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου