Με αφορμή τη μήνυση του Πάνου Καμμένου κατά 7 δημοσιογράφων του Φιλελεύθερου, τρείς εκ των οποίων
κρατούνται στο Α.Τ. Εξαρχείων έχοντας προσέλθει αυτοβούλως στο πλαίσιο του αυτοφώρου, ο Μίκης Θεοδωράκης παρεμβαίνει θέτοντας θέμα «φίμωσης του Τύπου».
Με δήλωσή του ζητεί να υπάρχει πλέον «δημοκρατική επαγρύπνηση» για τις εξελίξεις που διαμορφώνονται με ανάλογες διαδικασίες τονίζοντας ότι «η φίμωση του Τύπου υπήρξε πάντοτε η απαρχή ζοφερών
εξελίξεων».
Προχωρά ένα βήμα παραπάνω δέ υπογραμμίζοντας πως «χρειάζεται δημοκρατική επαγρύπνηση, γιατί προβλέπω ότι το προσεχές μέλλον μας επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις».
Ακολουθεί ολόκληρη η δήλωσή του:
«Η φίμωση του Τύπου υπήρξε πάντοτε η απαρχή ζοφερών εξελίξεων. Χρειάζεται δημοκρατική επαγρύπνηση, γιατί προβλέπω ότι το προσεχές μέλλον μας επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις».
Μίκης Θεοδωράκης
Αθήνα, 22.9.2018
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου