Κασσινα Βασιλικη
1.153.127.475.11 ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ,
1 δισεκατομμύριο, 153 εκατομμύρια, 127 χιλιάδες και 475 ευρώ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ !!!
ΓΙΑ ΤΗΝ Παροχή υπηρεσιών σίτισης σε δομές της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης στην ενδοχώρα
250.000.000.00€
ΓΙΑ ΤΗΝ Κατασκευή Περιφερειακών Υπηρεσιών, δομών και διακριτών στα νησιά Σάμο, Κω και Λέρο, Χίο και Λέσβο ΣΤΗΝ ΜΚΟ METOIKOS 296.617.486.94
ΓΙΑ ΤΗΝ Παροχή ιατρικών και ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών προς τους διαμένοντες στις δομές φιλοξενίας αρμοδιότητας Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης 20.000.000.00
1.000.000,00 € στο ΚΕ.Τ.Υ.Α.Κ. για ψηφιακά εργαλεία της Ακαδημίας της Ε.Υ.Π.
82 .000.000.00€ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ( ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ) HELIOS , ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ( ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ)
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΠΟΣΑ ΣΕ ΜΚΟ !!
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΕΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ !!!
ΠΡΟΔΟΤΗ ΠΛΕΥΡΗ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΛΝΕΣ ΠΙΣΩ , ΠΟΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΟΡΟΙΔΙΑ , ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ, ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΛΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΥΨΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΪ́ΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ , ΠΟΣΟ ΠΟΙΑ ΜΑΣ ΜΙΣΕΙΤΕ, ΠΟΣΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΤΕ , ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ!!
Εκατομμύρια επί εκατομμυρίων για ΜΚΟ, διεθνείς οργανισμούς και προγράμματα ΛΑΘΡΩΝ , την ίδια στιγμή που η καθημερινότητα του ΕΛΛΗΝΑ γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Η διαχείριση των πόρων και οι προτεραιότητες των δαπανών θα έπρεπε να μας προβληματίζουν όλους ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!
Μας λένε συνέχεια ότι «δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα» για την υγεία, την παιδεία και τους μισθούς, αλλά μια ματιά στα επίσημα έγγραφα δείχνει ότι μια χαρά υπάρχουν λεφτά... απλώς πηγαίνουν αλλού! Την επόμενη φορά που θα ακούσετε ότι «το κράτος δεν έχει πόρους», θυμηθείτε αυτά τα εκατομμύρια που μοιράζονται με απίστευτη ευκολία
ΠΟΤΕ έδωσαν όλοι αυτοί οι πουλημέναι τέτοια ποσά για τα
ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου